Maaddeelejine

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Madde - 10 juni 2013 16:32

Vi har äntligen satt på dom där sängbenen på min säng,det gjorde väldigt mycket. Dom andra

förstördes i vattenläckan och sen dess har sängen stått på golvet , då blev sängen hårdare och

jag har sovit dåligt varje natt i två månader. Men nu när benen är på är min säng tillbaka, skön

och mjuk vilket resulterade med ordentlig sömn igårnatt. Hade ställt klockan på nio,jag vakna

halv sex som vanligt och det är jätte irriterande för jag har riktigt svårt att somna om men jag

lyckades iallafall imorse. Efter lunch tog jag bussen till gymmet,ville egentligen cykla men det

skulle bli åska och regn så jag skippade det. Hade ingen att gymma med idag men det gör inget

för jag har inga problem längre med att gymma själv, tänk att jag skulle säga/känna & göra det

är väldigt stort för mig,  jag som aldrig annars tycker om att göra saker själv. Något som jag är

bra på också är att puscha mig själv på gymmet, jag tycker om när det känns och tar emot,det

gör bara att jag vill fortsätta och nå mitt mål. Jag känner många som måste ha någon med där

som puschar dom annars händer det inte speciellt mycket ,meen jag är tvärtom när det gäller

allting här i livet, jag har vart med om saker som jag inte ens önskar min värsta fiende och när

det har vart som jobbigast har jag kunnat sparka mig själv i arslet och fortsätta med livet även

om du känner för att bara ge upp. Men tillbaka till dagens gymmande haha,jag har aldrig blivit

så svettig som jag blev idag, svetten bara rann om mig & det var mitt bevis på HARD WORK <3


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards