Maaddeelejine

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Madde - 18 juni 2013 16:43

Jag och min plastpappa har aldrig kommit speciellt bra överens , för ungefär tre sen blev vi jätte

osams och han sa en del saker till mig som inte ens mamma tycker är okej att säga. Dom har vart

tillsammans i 3år snart , sen första dagen har vi fått tippa runt på tå och vaktat tungan för att han

inte ska flippa ur. I söndags när vi var själva hemma tog ja tag i det här som en vuxen,vi behövde

prata igenom saker och ting, jag orkar inte tippa runt på tårna varje dag och det sa jag till honom.

Samtalet gick överraskande bra faktiskt men de sista han sa till mig snurrar i mitt huvud konstant

& jag vet varken hur jag ska känna och tänka. Det han sa till mig var : när jag träffade din mamma

hoppades jag på att hon inte hade några barn,du vet att jag har två egna och det räcker,men nu

hade hon dig och det var bara att leva med det. Det var jätte roligt att höra, de är ungefär som att

önska mig ur livet. Han om någon vet att jag verkligen inte tycker om mig själv, hur mycket pappa

svikit mig under hela mitt liv, att jag aldrig haft en snäll pojkvän och att ingen av mammas senaste

pojkvänner har tyckt om mig för alla har velat haft henne för sig själv så har han mage att säga nått

sånt där till mig, nu tycker jag ännu mindre om mig själv. Jag tycker inte om livet längre,ja vet inte

vad jag har här i livet att göra när allt jag får vara med om är motgångar ? Jag känner inte att någon

tycker om mig på riktigt,det har gjort att jag börjat tagit avstånd från allting och gömmer mig,varje

kväll när jag sitter och kollar på tv väntar jag bara på att få gå och lägga mig för att slippa verklighet

under natten men det är mindre kul att vakna varje morgon & känna att jag måste kliva upp ännu en

dag till och ta mig igenom den. Jag vill inte dö,det är inte vad det här handlar om,han önskade att ja

inte fanns, jag önskar ibland att jag inte fanns för det här är inget roligt liv att leva,att konstant varje

dag vara med om en motgång efter motgång & aldrig få bli lycklig,de dödar mig långsamt inombords.


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards