Maaddeelejine

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Madde - 25 juni 2013 18:59

Runt tolv tiden idag åkte Jag , Mamma,  Moster och yngsta kusinen Marcus hem till Mormor

och Morfar ut på landet för att fira morfar som fyllde år på nationaldagen , men dom var inte

hemma utan på semester. Idag har det vart den varmaste sommardagen, det har veeerkligen

känts,har vart en helt underbar dag tillsammans med familjen en sommardag som denna :)<3


Jag vet vad ni (mina vänner) tänker nu, har Madde klänning på sig? Jajjemen, kände för det idag ;)  



 

Morfar öppnar nyfiket sitt stora paket :)



 

Mormor och Jag :)<3



 

Utsikten från deras altan, inte helt fel :)



 

Matdags :)



 



 

Min lilla stora pirisessa Molly :)<3



 



 

Det absolut bääästa Molly vet är att Bada, hon väägrar att gå upp som en liten unge vägrar gå upp :P



 

Vi avslutar denna dag med en väldigt blöt, glad och nöjd tjej :)


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards