Maaddeelejine

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Madde - 26 juni 2013 17:13

Det är konstigt hur vädret kan vända, från varmaste sommardagen till regnoväder och kyla ..!

Det är banne mig deprimerande,vi som hade hoppats att vädret skulle hålla i sig nu men tji fick

vi. Jag har sovit uruselt inatt, vet inte varför men vaknade iallafall när det spöregnade ute, inte

liiite heller utan det verkligen VRÄÄKTE ner så där mycket att man tror taket ska braka sönder.

Men samtidigt är de skönt och mysigt med regn även om jag föredrar sol och värme mycke mer

men dagar som dessa kan man åka ner på stan, gå omkring i shopping centrena och shoppa loss.

Det var precis vad jag och mamma gjorde idag,de är omöjligt att inte komma hem med minst en

sak haha men vadå jag är tjej och vi funkar så,inte alla men många av oss hehe. Jag hitta ett jätte

fint linne på New Yorker som mina fingrar inte kunde hålla sig ifrån och den fick följa med hem ;)

Alltid när jag åker ner på stan vill mamma alltid gå in på myrorna,jag hänger på och liksom okej

dååå men det får gå fort men jag lyckas också alltid hitta något som jag letat efter länge men här

får man det för bara några kronor. Jag har letat efter bok, den första riktiga Gömda boken & inte

den nya upplagan men dom har tydligen slutat trycka den boken. Direkt när vi kliver in i affären

ligger just den boken framför mig på ett bord för bara 15kr, jag bara hoppade runt av glädje som

ett litet barn, jag har letat efter den där boken som en tok i flera veckor nu men typ gett upp och

vips så ligger den där framför mig, helt galet och nu kan jag äntligen börja min läsning på riktigt.

Dom har hur mycket böcker där som helst,jag köpte mig en till som heter Babyfeber och den är

eller den verkar riktigt bra. Gick bort till filmerna där jag hittade boxen The City säsong 2, även

där blev jag överlycklig för jag har missat säsong 2 och letat som en galning på nätet men neeej

den finns inte. Den finns i butik men där kostar den runt fyra, fem hundra vilket det inte är värt

och nu fick jag den liksom för 50 ynka kronor, jag menar hur bra pris är inte det ? Tillsammans

med böckerna fick jag alla dessa tre saker för 80kr,hade jag köpt dom här tre på bokia hade det

gått på minst 450kr & kanske ännu mer så här kommer man verkligen billigt undan,jag är nöjd :D


 

Hur fint var inte det här vita sommar linnet, i just loove it :D<3



 

Vilket kap, jag är mer än glad över att hittat boken och boxen som jag letat efter så lääänge :D

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards