Maaddeelejine

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Madde - 28 juni 2013 13:23

Igår kväll bestämde Jag och Elin oss för att åka ner till City Festivalen som började igår. Under

dagen hade det vart mullet och tråkigt väder men när vi skulle åka ner så lyste det upp och det

blev jätte fint väder :) Fick slänga på mig nya kläder,fixa mig och allting för att hinna till bussen

vi skulle åka med och jag hann precis. Det bästa med dessa tillställningar är att man träffar jämt

på bekanta, gamla vänner och vänner som man inte träffat på jätte länge , det är något som man

kan leva på väldigt länge. Jag har inte köpt något på marknaden på fleeera år men nu hittade jag

faktiskt två saker, en väsk/plånbok där det finns ett fack för mobilen och det är väldigt praktiskt

för då slipper man sin stora väska ibland när man inte behöver den. Vid ett ställe fanns det jätte

fina halsband, jag hade beslutångest med färger och form men till slut så bestämde jag mig efter

ett tag haha. Både plånboken & halsbandet kosta 100kr styck,där kom man väldigt billigt undan

när det annars kostar hundringar. Runt åtta tiden började det spöregna och blev kallt så vi gick

till bussen och åkte hem, vi höll på att missa bussen och fick springa, vi var dränkta av regnet x)

Jag hade en super trevlig kväll och jag hann precis hem till so you think you can dance,perfekt.

Ikväll blir det att åka ner igen med mina två bästa, Katta och Anna vilket ska bli jätte roligt :D<3


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards