Maaddeelejine

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Madde - 7 juli 2013 20:31

Efter en lyckad kväll i fredags såg jag fram emot en kväll på löga igen igår. Cyklade ner till stan vid fem tiden där jag mötte upp Emil, vi stod och kollade på Älgsafarin i svartån haha x) Först gick Emil hem för att fixa lite och jag gick till löga badet och mötte Emelie. Var ett tag sen vi sågs men det ska det bli ändring på nu. Vi gick en bra bit bort och satte oss, det var 23plus och steekande sol vilket kändes senare mot kvällen. Runt nio tiden mötte vi upp Emil och Marcus, vi satte oss ner vid vattnet och andra dagen i rad nu kom ridande poliser och frågade hur gamla vi var, jag som inte ens dricker vart mest nervös båda gångerna haha :p Hade en jätte trevlig kväll, träffade på ännu mer vänner och en gammal lärare till oss fyra som vi alla saknat och fick en stoor kram av henne <3 Tack mina fina vänner för en super duper trevlans kväll, nu bara längtar man redan till nästa år, woop woop :D

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards