Maaddeelejine

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Madde - 8 juli 2013 22:36

Nej fytusan vad jag sov dåligt igår natt . Hade en sjujäkla huvudvärk och tryck över ögonen,de var äckligt varmt i mitt rum och det hjälpte inte att fönstret vart öppet i några timmar. Det var lika varmt och fuktigt ute som inne,vände och vred på mig hela natten och vakna jag vet inte hur många gånger under natten av värmen. Det var painfull att kliva upp imorse, kändes som om nån hade klubbat mig för jag kände mig så tung och trött i kroppen men kunde ju inte ligga kvar där hela dagen :) Åkte ner på stan med mamma vid halv ett tiden tror jag att det var. Jag skulle bara hålla henne sällskap men hittade en tröja på Gina Trico för FEMTIO SPÄNN, en tröja jag velat köpa länge nu så, på Ur & Penn hittade jag två armband för 20kr styck så allt som allt fick jag allt för bara 90kr,catjiiing :D Lite senare mot kvällen åkte jag till Minneslunden vid Hovdestalund där Farmor är. I fredags var det 6år sen hon gick bort, känns som förra året. Jag saknar henne väldigt mycket, jag känner mig alltid så nära henne när jag är där och vill aldrig gå därifrån. Kom en och annan tår som vanligt, saknaden blir bara jobbigare varje år. Du är så saknad, vi behöver dig här hos oss men jag hoppas du följer oss varje dag, jag älskar dig Farmor <3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards