Maaddeelejine

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Madde - 17 juli 2013 16:50

I en hel vecka har jag gått med en klump i magen inför idag, hade tid imorse hos tandläkaren klockan

10 och nej jag har inte tandläkarskräck men på grund av min panikångest som satt sig i halsen så har

det dom senaste åren blivit jobbigt när tandläkarna ska gräva i min mun med sina fingrar och grejer!!

Men dom gjorde bara en vanlig rutinkoll sen inflammationen vilket jag inte tycker ärjobbigt, så precis

som vanligt har jag oroat mig i onödan hela veckan och särskilt dom senaste två dagarna, typiskt mig.

Mamma,ja vill säga ett jätte stort TACK för att du fanns där för mig idag och alltid finns vid min sida.

Kom hem vid elva tiden,kände att jag vill vara hemifrån,ut och göra något kul men vad och med vem ?

Där och då fick jag ett sms från min barndomsvän Daniella som undrade vad jag skulle göra idag, helt

perfekt tajming,tajmning whatever ni förstår vad jag menar haha jag & ord ibland går inte ihop haha.

Tog bussen ner till stan vid halv två,gick runt en liten stund på stan sen tog vi bilen till Daniellas killes

jobb där han fixade hennes bilradio sen kunde vi åka därifrån med musik och två sjungandes bruttor i

bilen tillbaka till stan. Det har verkligen vart en svettdag, va man än har på sig svettades man som en

tok men fan jag tänker inte klaga nu när sommaren och värmen är här. Det är fortfarande vaaarmt ute

men en hel del gråa moln och för mig får det gärna regna ikväll,skulle vara ganska skönt kan ja tycka :)


 

Dagens outfit :) 


Dagens inköp,har verkligen fastnat för vinrött och tröjan var mysig :)


   

Tänk att vi känt varandra sen små och fortfarande umgås, sånt ska man hålla hårt i <3






Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards