Maaddeelejine

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Madde - 18 juli 2013 16:38

JAG GJORDE DET,imorse tog jag min sista slurp av äckel medicinen och nu är det slut med det!

Veckan har tack och lov gått fort , men har fått alldeles för lite sömn och mått dåligt som aldrig

för men imorgon IMORGON får jag äntligen sova till jag själv vaknar,som jag har längtat till den

här dagen i över en vecka. Jag är stolt över mig själv,jag tycker inte om att ta någon medicin av

något slag och tycker alltid det är jobbigt men nu är det gjoort and i did it :D Med det förtjänade

jag en dag vid stranden, sola och bara koppla av. Jag och mamma tog en cykeltur till Joberg,det

var en skön cykeltur med super varma vindar. Blev inget av att bada, det var alldeles för sköönt

där jag låg och solade i värmen. Hade en jätte mysig dag med mamma,nästa gång blir det att åka

med Elba båten över till Östra Holmen för där har jag konstigt nog aldrig vart men allid velat åka

till så det ser jag fram emot. Torsdagar,det är min tv dag det då jag kollar på Carrie Daires och So

You Think You Can Dance. Det här blev en bra dag, dagarna får gärna forsätta vara så här också :)


 


 


 


 



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards