Maaddeelejine

Alla inlägg under juli 2013

Av Madde - 5 juli 2013 12:02

Äntligen är denna fredag här , Power Meet har kommit till stan och jag ska ner med mina bästa <3

Ska även möta upp min faster och mina kusiner från Stockholm som är här i sin stuga , jag har inte

träffat dom på två år nu, det kommer bli en annorlunda dag. Men det är inget roligt väder ute, vart

är sommaren och värmen? Hoppas att det lyser upp mot dagen, ja som ska cykla ner också , jag har

verkligen sett fram emot den här dagen väldigt länge nu & jag vet att det kommer bli en rolig kväll :D


 

Girls, vi ses ikväll :D <3

Av Madde - 4 juli 2013 17:35

 

Köpte den där vinröda tröjan, jag älskar den färgen :)


 


 

Både tröjan och jeansen köpte jag, riktigt snygga båda plaggen :D


 

Shine like a star *


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Sprungit runt i Stockholm och letat efter gröna jeans , sprang runt på stan som en tok igår och

idag åkte ja till erikslund och där inne på cubus hittade jag mina gröna jeans som jag letat efter

överallt i varenda butik som inte haft några gröna alls men skam den som ger sig! * Glad* :D <3

Passade även att gå in på den nya butiken TGR,det var inte direkt något att hurra för meen jag

hittade lite pyssel,sånt som jag vart ute efter också ett bra tag så jag åkte hem nöjd med köpen :)


 

Äntligeeen har jag gröna jeans =D


 

Pyssel, perfekt på tråkiga dagar och dåliga väder dagar :)

Av Madde - 3 juli 2013 17:42

     Alarmet på mobilen väckte mig halv sju igårmorse, det var länge sen jag skulle upp tidigt och

det kändes kan jag säga,kändes som nån hade satt klister på mina ögonlock haha, men direkt

efter frukosten blev ja människa igen och började att göra mig iordning. Bussen till stationen

gick kvart i nio och sen gick tåget 09:40,nu så var Jag & Bella på väg mot äventyr i storstaden.

Hela resan gick bra utab några problem, alla andra tåg kom inte fram av olika skäl men för oss

flöt det på,någon gång ska man ha turen på sida :D Vi kom fram tjugo i elva,låste in våra stora

tunga väskor i skåp och börja sen våran dag med shopping. Mor min skulle komma senare, runt

halv ett men hon satt fast på tåget i Bålsta i 1 & en halvtimme sen därifrån fick alla på ett långt

tåg bussersättning till Stockholm istället. Från en timmes resa till en fyra timmars resa med fyra

hållplatser, tokigt det kan bli ibland. Jag är toknöjd med mina inköp,hittade precis allting jag var

ute efter förrutom ett par gröna jeans men får köpa det här hemma istället :-) Vi tog båten ut till

Skansen, bara den lilla turen på fem minuter är jätte myssig. Det här var första gången Bella gick

på Allsång På Skansen, hon är ju liite mer av en rock tjej okej helt och hållet men vi hade det lika

roligt iallafall. Hela dagen har jag mått bättre än på många år, jag kände inte av min panikångest

alls,vi skrattade hela dagen och gjorde den verkligen värdefull. Oskar Linnros var GRYMT j*kla bra

,har börjat tycka om våra svenska artister konstigt nog,jag ville att den här dagen verkligen aldrig

skulle ta slut men kommer att bära med den här dagen i mitt hjärta,ett minne för livet och bara en 

tanke på gårdagen om det fina vädret, alla upplevelser och allting får mig att lee och må så bra :D<3

 

Min outfit för dagen :)


Bella på tåget :D



 

En väldigt trött Madde :)


 

En spegel inne på Buttericks haha x)


 

Snygg coola hängare inne på JC ;) 


 

Happy Girl ^^


 


 


 

Mamma :) 


 


 

Gröna Lund :D


 


 


 


 

Allsång På Skansen, Stockholm i mitt hjärt nannatrallalaa <3


 


 

BIG LOVE <3


Oska Linnros, grymt galet bra faktiskt :)


 


Amanda Jenssen :) 


    

Tiden gick alldeles för fort, med ömma fötter, värk i ryggen och trött i kroppen

var det skönt att sätta sig på tåget hem och ännu skönare att sova sen :) <3 :) 



  



Av Madde - 1 juli 2013 21:55

Känns att man hållt igång hela dagen nu, är helt slut. Jag och Bella tog våra cyklar och trampa till erikslund. Träffa på en gammal killkompis, det var jätte roligt att se han. Under dagen blev det finare och varmare ute, jag solade i en och en halvtimme, riktigt skönt. Snart blir det att kolla på film, lägga sig i tid ska jag göra också för imorgon så tar vi tåget till en hel dag i Stockholm, vi ska shoppa all day looong och sen på kvällen blir det Allsång På Skansen. Det ska bli grymt kul, läängtar :-D <3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards