Maaddeelejine

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Madde - 4 augusti 2013 20:42

I torsdags vart både fredag och även lördagens planer inställda på grund av att folk ställde in (men vad ovanligt) NOT! Som tur var vände den oturen till fullplanerad helg, ibland har man turen på sin sida. I fredags blev det en dotter/mamma dag som jag skrev om i fredags (har bra minne). Vi hade en jätte mysig stanrunda på dagen och på kvällen kollade vi på en film som heter Ryktet går med Jennifer Aniston ,en charmig, små mysig & rolig film :) Det bästa med den här dagen var att det kändes precis som förrut,så som jag och mamma alltid har haft det. Jag har inte känt den här känslan på sju år tror jag det är,hoppas det håller i sig.

Igår efter lunch tog jag cykeln till löga för att möta upp Emmelie & Alexander. Det var hett ute,varmare än någonsin i vattnet men alldeles för grönt tyvärr .. Vi var där i fyra och en halvtimme, åh vilken heeelt UNDERBAR dag det blev. För mig var det bara att cykla hem, äta ,byta om och sen åka hem till bästa vännen Martin tillsammans med Elin också. Vi hade Balkonghäng till sent in på natten, vilka diskussioner vi tre kan ha,ibland blir det som en debatt hahha men vad kul vi hade :D Imorse vid tio kom Elin hem till mig,vi gick ut med min hund Molly sen stekte vi i solen på min altan och skruvade upp musiken och bara njööt av sommaren. Fixade mat gjorde vi också, man blir hungrig av värmen fast mest törstig. Vi blev så mätta att vi knappt kunde röra oss haha så vi solade ett bra tag till. Det har vart en kanon dag och den här helgen har vart så jävla braaa på alla sätt och jag känner mig så glad i hela kroppen. Lyckad helg,den kunde knappast bli bättre än vad den var <3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards