Maaddeelejine

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Madde - 5 augusti 2013 18:23

Gokvällens =) Det finns inte en ända känsla av bitterhet,sorg eller besvikelse utan tvärtom,

det bara bubblar av glädje och lycka inom mig. Det har inte ens hänt något speciellt så där,

livet är bara härligt just nu. Fast något bra är att jag äntligen kan sova igenom heela nätter

nu utan att vakna fem tusen gånger,vakna tre timmar innan jag ska upp och somna timmen

innan jag ska upp nej nej nu sover jag hela nätternavaknar när jag ska och känner mig både

pigg och utvilad. Det är stor skillnad på humöret,förrut när jag sov dåligt var jag alltid små

irriterad fram till efter lunch och jag kände mig alltiid neråt. Men nu kvittrar jag som fågeln

själv, leer som aldrig förr och studsar runt som en boll all day long utan irritationer, finally

säger jag bara. Det är måndag igen , kom på att om bara EN MÅÅNAD börjar dansen igen &

satan i gatan vad skoj det ska bli,fytusan vad jag saknar alla mina underbara där <3 Trodde

det inte skulle bli lika varmt idag som igår men värmen är fortfarande på vår sida. Försöker

verkligen njuta varje sekund av sommaren som är kvar,jag är verkligen inte redo för vinter

än,inte ens på långa väggar ! Efter lunchen solade jag här hemma på altanen i några timmar,

skruvade på musik och bara njöööööt som attan. Runt tre tiden sen kom min bästa vän och

hämtade upp mig med sin bil,vi åkte ut till Björnön och tog en runda i spåret där,hur härligt

som helst. Det är min första gång jag är där ute nu i sommar, fy och skam,jag som älskar och

vara där ute även för att sola men har ingen chans att komma ut ditt annars om man inte har

en bil för det är en ganska bra bit ut ditt. Men nu fick jag chansen, jag hoppas på flera och det

blir det nog också. Jag tog mig nyss en skön cykel tur till city gross för att små handla lite, nu

är jag helt slut efter en hel dag ute i solen så nu förtjänar jag att bara slappa och kolla på film :)


 



 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards