Maaddeelejine

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Madde - 9 augusti 2013 17:00

Igår kväll hade jag settat på samma sätt i flera timmar och satte mig annorlunda , nacken

var lite halvt vriden mot tv:n. Skulle egentligen kolla på Snutten i Hollywood 1 som började

tjugo över elva men efter tjugo minuter började det hugga till på vänster sida i nacken när

jag svalde,vatusan är det här tänkte jag? När jag känner en känsla som jag aldrig har känt

förrut blir jag ganska rädd,kanske töntigt men så är det. När jag vaknade imorse så trodde

jag det var borta men jag har fått en rejäl sträckning i nacken, har svårt att vända mig till

ena sidan och jag är steeel som tusan, aj aj det är fan inte skönt ! Men det är bara och bita

ihop och göra det bästa av situationen till det går över (helst imorgon tack ). Nu över dagen

cyklade jag och mamma till shopping centret, behövda köpa det ena och det andra. Som jag

skrev igår ska jag börja köpa en disney film EN gång i månaden till man får egna barn,nu så

har jag börjat och den första filmen blev LEJONKUNGEN,hur braa är inte den <3 Skulle också

köpa ett till svart linne på Cubus,dom är bäst där tycker jag med kvalite och allt men tyvärr

var dom helt slut,får köpa på stan imorgon stället. Nu när det bara är TRE VECKOR kvar tills

dansen börjar kände jag att det var dags för ett par nya dans/träningsskor vilket jag där är

kräsen med för det är inte lätt att hitta snygga,bekvämma, studsiga och bra skor men hitta

faktiskt ett par riktigt fina på Stadium på rea,fick dom för 500 och dom hade nog kostat en

1000 spänn förrut så fick dom för ett bra pris. Nu var jag egentligen klar med mina ärenden

men när vi var inne på Skopunkten hittade jag ett par jätte fina höstskor, det var verkligen

något jag behövde för jag kan ju inte gå med mina sommar eller vinter skor i höst direkt :)

Dom senaste två dagarna har jag haft jätte tråkigt,bara gått hemma och inte haft något att

göra så det var jätte skönt att komma hemifrån och bort hela dagen, det gör väldigt mycket

med humöret och hur man mår faktiskt,ikväll blir det att umgås med mina fina vänner <3<3


 

It feels like i can breath again :)


 


Lejonkungen, vilka barndomsminnen som dyker upp <3


 

Mina nya Träningsskor och Höstskor :D



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards