Maaddeelejine

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Madde - 14 augusti 2013 22:01

Skulle egentligen åka hem till min fina vän Katta idag,eftersom hon har katter som jag är allergisk mot måste vi vara ute. En timme innan bussen gick hem till henne så blev det svart på himmlen ,åskan dundrade på bra högt, blixtrar en efter en och regnet vräkte ner. Det blev att stanna hemma istället, kollat klart på säsong ett av Rederiet och nu har jag börjat på andra säsongen = ) Har vart en väldigt lugn dag men det kan vara skönt ibland att bara vara & göra ingenting. Är ganska så trött efter två dagar på gymmet, då är det skönt att vila kroppen och ladda batterierna. Har myst ner mig i soffan under varma filtar och ska kolla på en bra film :)<3

Av Madde - 14 augusti 2013 22:00

Skulle egentligen åka hem till min fina vän Katta idag,eftersom hon har katter som jag är allergisk mot måste vi vara ute. En timme innan bussen gick hem till henne så blev det svart på himmlen ,åskan dundrade på bra högt, blixtrar en efter en och regnet vräkte ner. Det blev att stanna hemma istället, kollat klart på säsong ett av Rederiet och nu har jag börjat på andra säsongen = ) Har vart en väldigt lugn dag men det kan vara skönt ibland att bara vara & göra ingenting. Är ganska så trött efter två dagar på gymmet, då är det skönt att vila kroppen och ladda batterierna. Har myst ner mig i soffan under varma filtar och ska kolla på en bra film :)<3

[Bild]

[Bild]

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards