Maaddeelejine

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

Enjoy every second of the last summer days<3

Av Madde - 23 augusti 2013 10:11

Jag var alldeles för trött igår kväll att skriva och gör det nu istället. Man har trott att sommaren

nästan var helt slut efter mycket regn,kyla och en känsla av hösten men den här veckan har det

verkligen vart SOMMAR på riktigt. Igår hade vi 25 + vilket man inte klagar på, jag passa så klart

på att sola,trodde inte man skulle kunna gå i bikini och sola något mer den här sommaren meen

vad fel jag hade och det är jag väldigt glad över. Man blir vääldigt hungrig i den där värmen och

jag vart plötsligt sugen på pannkakor,torsdagar är tydligen någon pannkaksdag har jag hört? så

det passade ju utmärkt, sugen på pannkakor och torsdag, perfekt ;) Åt gjorde man till jag nästan

sprack och kunde knappt röra mig efteråt haha såå goda blev dom att jag inte kunde sluta äta ju.

När jag väl kunde upp och gå igen hehe tog jag mig en cykeltur till Dollar Store,var ute efter nått

speciellt men det fanns inte så jag strosade runt där i min egen takt och kolla vad det fanns , ifall

det här var för 1 år sen skulle jag aldrig få för mig att gå i en affär själv, inte ens tanken på att åka

själv skulle slå mig. Bara där har jag växt som person,blivit tryggare i mig själv vilket känns jätte

bra och nu kan jag ibland bara tycka det är väldigt skönt att gå runt i butiker själv. Hitta lite utav

det ena och det andra så det blev ett par strumpor, två pennor, ett kollegieblock och en film där

det var två stycken på en skiva och allt det här fick jag för bara 90kr,inte illa någonstans utan de

gillar vi. På hemvägen blåste det något frukansvärt mycket,på vissa ställen stod jag helt stilla där

jag knappt kom fram haha,tur man har benmuskler ;) Runt fem tiden åkte jag,mamma och hennes

kille till Nett On Nett där jag köpte ett usb minne med 32GB. Sen min dator krascha här om dagen

kom min killkompis och bara hokus pokus var den som ny TACKAR men alla bilderna är borta :(

Meeen som tur är har jag alla mina bilder på två andra sidor,nu håller jag för fullt på att kopierar

alla bilder för att sen lägga in det på usb minnet, borde gjort det för läääänge sen jag vet men har

bara inte blivit av. Det kommer ta tid att kopiera alla tusentals bilder,tur att jag tycker det är skoj

att sortera och hålla på med sånt. Det blev en underbart härlig torsdag på alla sätt,när värmen är

här då känns allting mycket lättare. Om någon timme drar jag till gymmet med Madde, ska kööra

lite hårdare idag nu när jag inte har ont i huvudet som i onsdags sen att det är FREDAG gör ju den

här dagen ännu bättre och ikväll kommer också min plastsyrra över helgen,det kommer bli kul :)


 

Snälla sommaren, stanna här föralltid <3


 

Det här är livet :)<3


 

Mitt inköp från Dollar Store ;)


   

Spara spara alla mina bilder :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 2 december 2020 13:47


Jag älskar julen. Allt som har med julen att göra. Julmusik, julfilmer,  julpyssla, julpynta här hemma, stämningen av julmys❤. Det här är första året första gången i mitt liv som julkänslan inte är där vilket beror på många olika faktore...

Av Madde - 1 december 2020 23:19


Sista månaden på det här året,vilket år det varit. Det kan ni nog  alla hålla med om. När man tänker tillbaka till den här dagen fast förra året kunde man aldrig föreställa sig vad vi hade att vänta på men lika bra var väl det. Mina förhoppning...

Av Madde - 2 augusti 2020 17:20


Kan man komma över ett trauma som man varit med om sen ung ålder? Det är en fråga jag ställer till mig själv varje dag,ibland flera gånger och blir samma svar varje gång - jag vet inte. Det kanske handlar om hur du är som människa,hur du hanter...

Av Madde - 31 juli 2020 22:55


Varför glömmer vi alltid hur bra man har det? Särskilt vi som bor i sverige. Det är hemskt hur andra länder är fattiga,där det ständigt är krig,alla dom här flyktinglägren. Dom är många. Många länder som skulle byta mot vårt liv in a heartbeat....

Av Madde - 29 juli 2020 20:47


Jag har väl en slags hat-kärlek till livet lika mycket i jämföring som att allt går både upp och ner. Livet består av många aspekter i livet vi alla ska gå igenom på gott och ont. Man ska vara barn,kanske gå igenom en skilsmässa där vi ska best...

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards