Maaddeelejine

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Madde - 27 augusti 2013 16:38

Hej Hopp! :)


Jag har ganska nyligen kommit hem från gymmet,jag har inte riktigt förstått det än men idag

klarade jag TJUGO MINUTER på Cross Trainern utan några som helst problem :D Vilken stor

känsla det är,jag som knappt klarat fem minuter på grund av mina knäproblem men nu är det

inga problem längre,ont har jag ibland men det är inte speciellt ofta. Jag har verkligen börjat

älska att gymma på riktigt,jag känner mig som en i gänget fast man inte ens umgås där men vi

är nästan jämt samma personer som är där,de blir en slags trygghet på något sätt. Gymmet är

det ända stället där jag inte tänker på något i överhuvudtaget,alla tankar och känslor man har

försvinner för stunden och den timmen man är där är en befrielse och det är något som jag är

bra på och tror på mig själv när jag tränar där. Angående första dansträningen igår kväll, hela

gänget är samlat igen för alla som var borta förra terminen är tillbaka,våran danslärare är där

efter en lång mamma ledighet och min fina vän Frida är tillbaka,det blev kramkalas :D Känner

på mig att det här kommer bli den bästa dansterminen på länge. Ikväll är dansträning igen,då

är det Street som gäller och det ska bli otroligt kul att få träffa mitt underbara gäng igen<3<3

Kan med stort säkerthet lova er att imorgon kommer jag inte kunna gå, mina ben värker som

attan redan nu men det är inte så konstigt efter två dagars träning med fyra olika pass hehe :)


 


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards