Maaddeelejine

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Madde - 28 augusti 2013 19:05

Alltså ni skulle sett mig, sara och malin på dansträningen,vi tre hade sån enorm träningsvärk i

benen och ljumskarna så på uppvärmningen var vi som tre 90-åringar hahaha, vi bara skratta

åt oss själva hela tiden och upp från golvet kom vi knappt heller HAHA vilken syn! Men efteråt

var värken nästan olidlig, jag gick som en zombie till bilen och när jag skulle lägga mig i sängen

gjorde det så ont i benen att jag knappt kunde röra mig upp i sängen. Men innan sängdags kolla

jag på reprisen av Idol :) Sen somnade jag som en stock,dom här två dagarna när jag har tränat

tok mycket så har jag aldrig sovit så djupt,skönt och bra som jag gjort dessa dagar <3 Annar så

ligger jag och tänker i en timme, vänder och vrider i en timme sen somnar jag efter två timmar.

Den här dagen,vad har hänt ? Joo jag tog bussen vid ett tiden ner till stan, tog en fika med bästa

vännen och fick skratta av mig. Hade möte klockan tre,det gick bättre än förväntat och med det

på bussen på väg hem kände jag mig väldigt nöjd med dagen som vart och vädret klagar jag inte

heller på,tröttnar aldrig på sol och värme. Ikväll ska jag bara slappa,slappa & ah slappa framför

tv:n för jag är helt slut från all träning som vart,ladda om mina batterier för resten av veckan :)


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards