Maaddeelejine

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Madde - 13 september 2013 17:30

Shit vad mycket folk det var på gymmet idag,tror det är för att hösten börjar närma sig

vilket är en tid då många blir nere och deprimerade därför går man till gymmet och gör

av sig med alla jobbiga känslor och går hem med glada känslor. Jag har en del att tänka

på just nu där jag inte vet riktigt hur jag ska tänka och känna. Det är en låång, invecklad

och komplicerad historia såå vi stannar med det. Har inte gymmat sen i måndags, de är

länge men har haft fullt upp hela veckan men idag behövde jag träna mera än någonsin!

Just på fredagar är jag alltid jätte trött i benen när man ska träna,måste bero på att man

har hållt igång hela veckan, de är iallafall bästa förklaringen jag kommer på hehe. Borde

vara glad att de är fredag,början till helgen men jag tycker inte om helgerna längre,dom

påminner bara en om sin ensamhet,för de är dom dagarna man är mest själv och ensam.

Det är inget jag lider av längre,jag gillar inte bara den känslan, jag menar vem vill liksom

inte hitta kärleken och dela sina dagar med? Ikväll blir det bara lugnt för mig,ska titta på

Fångarna på fortet sen blir det en film senare,kanske dom nya Beck filmerna,blir bra de :)

Jag är positiv till livet,jag ser fram emot nuet och nyfiken som bara den,det är värt allt<3


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards