Maaddeelejine

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Madde - 15 september 2013 15:26

Vad skönt att få sova ut och slippa allt oljud från grannen,igår orkade man knappt hålla sig

vaken och nästan somnade stående haha men idag är jag tillbaka med energi. Det är inte så

där jätte roligt väder ute, inte jätte kallt men grått och tråkigt. Vad passar inte bättre då än

att åka ut till IKEA med familjen ? Blev först en runda i shopping centret, hitta två tröjor på

Cubus som var jätte fina. Det är alltid fullt med folk på erikslund just på helgerna men det är

bara kul att vara bland folk och tänka på annat. Min bästa vän jobbar där som ordningsvakt

och jag brukar alltid ringa till honom när jag är där,alltid när vi står brevid varandra för att

prata ska folk jämt kolla som om man gjort något. De bästa med Martin är att han får en och

skratta som ingen annan, man skrattar verkligen från hjärtat och åker alltid hem super glad.

Vi gick vidare in på ikea,köpte mig ett nytt sänglakan med bruna fina mönster som passar in

i mitt rum perfekt. Blev en jätte mysig söndag familjedag där alla var glada,sånt gillar jag :)<3


 

Min cooling till bästa vän,nu kan ingen göra mig illa vid hans sida hehe ;)


 


 


 




Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards