Maaddeelejine

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Madde - 17 september 2013 22:24

Är alldeles för trött för att skriva ett långt inlägg så det blir kort idag. Min dag har bestått av att

gymma,hem för att äta och tog det lite lugnt innan jag hade dansträning. Gympasset gick grymt

bra,var ganska lagom med folk och inte så där smockat som i fredags. När jag åkte dit sken solen

och självklart skulle det regna när jag skulle åka hem,bara för att jag inte hade med mig paraplyt

för en gångs skull men från och med nu ska jag alltid ta med det för man kan aldrig lita på vädret.

Tur att jag hade min nya höstjacka som har en bra luva och själva jackan är väldigt varm och fin.

Dansträningen gick så bra den bara kunde, vi har börjat med en till ny dans och den är så mycket

rooligare och bättre än den förra. Det är kul hur jag, sara och malin har kommit varandra så nära,

vi tre har verkligen klickat med varandra och dom sprider en sån glädje och värme jämt,dom gör

verkligen ens tisdagar. Jag ligger här i sängen och väntar på reprisen av Idol,men godnatt på er :)


 


 


 

En fin september höstkväll :)  

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards