Maaddeelejine

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Madde - 19 september 2013 10:51

Igår var ingen rolig dag alls , igår var bara en jobbig dag men ibland är det okej att inte

må bra. Man måste vara ledsen ibland , låta tårarna och känslorna bara rinna övet en för

att kunna bli stark igen. Det har vart alldeles föör mycket jobbigt samtidigt, igår kom allt

ifatt mig och jag föll ihop. Jag ville bara ligga i sängen,gråta av mig och bara vara för mig

själv. När det blir för mycket får man extremt ont i magen vilket jag fick igår,jag ville åka

upp till akuten för så hiimla ont gjorde det. Jag har haft lika ont och mycket värre flera år

i rad förrut att jag glömt hur riktigt ont det gör. Men jag är så pass stark att jag kan vända

det negativa till det positiva,* det här är bara en dålig dag,inte ett dåligt liv * man mååste

tänka så för att orka resa sig upp igen och fortsätta. Hur jag orkar ? Det vette tusan, det är

en konstant fråga ja ställer mig varje dag. Min moster sa till mig här om dagen, du om nån

har vart med om saker andra inte ens kan tänka sig, du har bara åkt på smällar hela ditt

liv. Det var .. tufft att höra men det är sanningen,det känns som livet straffar mig för något

men för vad? Jag kommer aldrig någonsin ge upp men som jag kämpar,reser mig upp hela

tiden och iallafall försöker då borde väl jag få det jag förtjänar och kämpat för någon gång?

Egentligen orkar jag inte,men jag har inget val eller klart jag har ett val men ni förstår vad

jag menar. Jag vill bara bli lycklig på riktigt,få känna hur det känns och njuta av mitt liv :)


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards