Maaddeelejine

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Madde - 2 november 2013 15:00

Överraskad,omtyckt och glad är dom perfekta orden för hur jag kände igår. Min tjejkompis Katta

skulle komma hit och kolla på idol med mig,medans vi planerade om kvällen berättade jag också

hur mycket jag saknade Anna som är en av mina närmaste bästa vänner och vi hade inte hörts på

en hel månad. Klockan sex igår kväll plingade det på dörren,de var Katta som kom och där bakom

henne hoppar Anna fram och säger SUPRISE med ett stort leende. Jag kom liiite i chock, fatta inte

riktigt vad som hände haha men sen kom glädjetårarna. Det betydde så oerhört mycket för mig att

Katta har hört av sig till Anna och planerat ihop det där, de finns inte ens ord att beskriva hur jätte

mycket det värmde och betyder för mig,det är en kväll jag aldrig någonsin kommer att glömma :´)

Nej tjejer vi måste vara mer rädda om varandra, ta vara på våran vänskap och alltid hålla ihop det

är ett måste eller vad säger ni? Blev mycket tjejsnack,skratt och kolla på idol men min fina Gabriell

som jag höll stenhårt på bara åkte ut,det var fy och skam! Men kvällen blev lyckad, det gav mig ett

lugn i kroppen och när Anna sa *du är inte bortglömd av mig* då kunde jag andas lite lättare kände

jag,en tjejkväll som denna borde vi åtminstonde ha 1gång i månaden för det behöver man ibland<3


 

Det här fick jag av tjejerna igår i födelsedagspresent i efterskott,gullungar :D<3


 

Utan er vet jag inte vad jag skulle ta mig till,ni betyder otroligt mycket för mig <3


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards