Maaddeelejine

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Madde - 10 november 2013 18:38

Är det någon av er som kollar på Så mycket bättre? Jag, mamma, roger och min moster kollade

på det igår och när Ebbot tolkade Kens låt, alltså jag garva ihjäl mig så tårarna bara rann på mig

haha vi alla kunde verkligen inte sluta skratta. Var länge läänge sen jag skratta så,de var skönt :)

Den här dagen har vi åkt lite överallt,vart borta hela dagen skönt att göra något. Först skjutsade

vi hem plastsyster hem till Eskilstuna,sen tillbaka hem till västerås då vi åkte till Rusta. Där hitta

jag en söt, blinkande jultavla för bara 99kr som jag inte kunde låta bli och dyr var den inte heller.

Nästa affär var XXL där dom har ett par skitSNYGGA träningsskor som ja vill ha men dom kostar

1199 så mamma sa att jag kunde önska mig dom i julklapp tjing ;) En av min och mammas favorit

affär är Tati,där har dom riktigt fina kläder och jag hittade ett par beiga jeans för bara håll i er nu,

129 kronor men dom har kostat 300,ja tyckte det var vääldigt billigt för jeans så var tvungen att

kolla flera gånger om jag läst rätt hahahha men jeansen satt bra på. Nu har jag svartja,blåa,gröna

och beiga jeans vilket jagadrig trodde om mig själv att ha färgade jeans men har sagt till mig själv

att jag måste börja utmana mig själv lite nu,prova lite nytt jag aldrig kunnat eller vågat göra förr.

Vidare till Team Sportia där dom inte hade en ända tjock tröja i adidas,nike eller nått annat vilket

jag tycker var dåligt! Sista stoppet var att handla mat på Ica Maxi, det är en mysig affär tycker jag

faktiskt och sen har dom precis allt. Verkligen en hel dag,jätte mysigt och vi kom hem halv sex så

nu är jag trött,väntar på att Det okända ska börja sen avsluta med Johan Falk, en bra söndag :D<3


 

Visst är den fin :D? Granen blinkar i sex eller sju olika färger,jag älskar sånt här :D


 

Beige är bra snyggt alltså,det är så JAG ;D!



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards