Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Madde - 11 november 2013 22:18

Hua vad trött jag är *gäsp*inte konstigt efter en hel dag med hård träning men det gör livet

lite enklare. Men just på måndagar är man alltid trött och seg på gymmet, men när man har

kört ett tag går det lättare. Det flöt på bra,trodde benen skulle vika inför cross trainern men

benen bara sprang på och för första gången tror jag att ja blev röd i ansiktet vilket jag aldrig

blir annars hur mycket jag än tar i över en timme. Ikväll var de dansträning, love måndagar

enligt mig ;) Vi tränar, tränar och tränar så mycket vi bara kan inför dansuppvisningen men

nu är det braa mycket steg men dom sitter och damn vad bra det känns. Äntligen så kan jag

koppla bort alla jobbiga tankar i huvudet och bara vara inne i musiken med mina danssteg :)

Kommer sova som en stock inatt känner jag,imorgon dock har jag ett möte som jag är heelt

hundra på att det kommer gå åt skogen men det visar sig. Nej nu säger iallafall jag godnatt<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards