Maaddeelejine

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Madde - 19 december 2013 17:05

Nu börjar vi närma oss julafton men man har noll julkänsla i det här gråa tråkiga vädret. Men det är

bara och hoppas på att snön kommer annars får man helt enkelt bara göra det bästa utav situationen.

Kommer bli konstigt att inte åka tilljobb centrum varje dag och vara med Linda samtidigt som det ska

 bli himla skönt med nästan två veckors lov. Imorgon är det fredag, sista dagen för oss och vi slutar vid

12 redan,käka lite lunch sen träffa Katta på stan kvart i ett 1 för att inhandla dom sista julklapparna, de

ska bli riktigt mysigt :D. Kvart över fyra har jag klipp tid på Cut&Blow för att bli lite julfin,mamma min

 kommer ner på stan till halv 4, göra mig sällskap sen blir det myskväll för oss då vi kommer vara själva

hemma till lördag och så då passar vi på att umgås mamma & dotter .Jag verkligen längtar till imorgon 

och ser fram emot det sen kan man slappa av utav ett låångt och välförtjänat jullov, då ska jag njuuta<3




 


 



 


 


 











Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards