Maaddeelejine

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Madde - 28 december 2013 12:11

För ett år sen idag kom jag på mitt ex att han var otrogen mot mig, det var den jobbigaste dagen i mitt liv

när den jag litade på mest gick bakom ryggen på mig men från stunden lämnade jag honom direkt och så

bestämde jag mig för att sätta mig själv högst på listan och bara tänka på mig själv för en gångs skull,mitt

mål var att vara singel i ett år för att hinna bygga upp mig själv vilket är det bäästa valet jag gjort i mitt liv.

Idag den 28 december, ett år senare,gladare än någonsin har jag vart singel i exaakt ETT år och för mig är

det väldigt stort. Har alltid hoppat in i nya förhållanden med heelt fel killar och inte konstigt att de då har

tagit slut för att det gått alldeles för fort. Trodde aldrig för 1 år sen att jag skulle klara av att vara helt själv,

att hur skulle jag kunna bli lyckligare genom att vara singel? men idag förstår jag inte hur jag kunde tänka

så lågt om mig själv för här står jag med båda fötterna på jorden,starkare och lyckligare än på mååånga år

genom att sätta mig själv på första plats. Jag är super stolt över mig själv,det här firas ikväll med att gå på

bio med min bästa vän. Nästa år 2014 MÅSTE bli mitt år,det SKA bli mitt år och jag ser fram emot livet : )


 


 









Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards