Maaddeelejine

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Madde - 2 januari 2014 08:42

Den här nyårsaftonen hade jag gått in för att ha en rolig kväll med mina vänner och

inget mera men när man som minst anar det händer det oväntade man aldrig trodde

skulle hända, har inte riktigt trott på det där men nu gör jag det verkligen och vilken

härlig känsla av lyckorus som åker runt i min kropp. Har träffat nya fantastiska helt

underbara nya människor som fått mig och inse att det finns fortfarande måånga bra

människor kvar där ute vilket är en stor lättnad. När jag är i den här situationen med

nya personer jag aldrig träffat förrut brukar jag hålla mig undan, vara den där blyga

och tysta tjejen som tror att ingen är intresserad av att ens lära känna henne men det

har förändrats totalt märkte jag just på nyår. Från att jag klev in i rummet bland alla

olika typer av folk började jag prata och ta plats direkt, jag kände mig hemma faktiskt.

Vi pratade,vi skrattade så käkarna nästan gick av,vi sjöng och hade the best time ever!

Runt halv tolv tiden gick vi ner till Djäkneberget där vi kollade på fyrverkerierna,man

såg hela stan samtidigt som det smällde fina raketer i alla olika färger. Den kvällen,den

stunden förändrades mitt liv på bara en sekund,en sån där stund jag drömt om och som

jag trodde bara kunde hända på tv men nej det kunde hända mig med. Vi skulle ha åkt

hem egentligen efter raketerna men vi hängde på hem till Sara igen vilket jag är super

glad över att vi gjorde. Det kunde inte bli en bättre start på det nya året,jag är lycklig<3 


 


 

Jag och Linda :D<3


 

Sara och Daniel, sötaste paret jag sett :D


 

Mika, Jag och Tommy. Äkta vänskap sen 13 år tillbaka<3


 

Haha Jag och Edvin i våra partyhattar ^^


 

En oförglömlig kvällz3


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards