Maaddeelejine

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Madde - 7 januari 2014 16:50


Vänner är något av det viktigaste man har här i livet,utan dom skulle livet vara väldigt

tomt och ensamt. Under alla mina år har man undrat vilka som är ens riktiga vänner

vilket man lärt sig med åren. Jag kan med stor lättnad och mycket kärlek säga att jag

har världens finaste,bästaste,helt underbara och fantastiska vänner i mitt liv som jag

älskar väldigt mycket. Utan er skulle jag inte funka en sekund,är evigt tacksam över

just ni är mina vänner,skulle inte byta ut er mot någon annan för ni är dom bästa<3


 

En vänskap som växt starkare med åren,aldrig mer vill jag förlora dig<3


 

Här gick jag en utbildning men istället hittade jag mina två pinglor till mina närmaste vänner<3

 

Mina grabbar,tänk att vi hållt ihop efter alla dessa 13 år och livet ut kommer vi alltid hålla ihop<3

 

I många år har vi gått i samma dansgrupp men hittade även en sann fin vän samtidigt<3

 

Gymnasiet, Folkhögskolan ihop som gett oss en sån fin vänskap livet ut<3

 

Min barndomsvän jag har mest minnen med,vi skildes åt ett tag men nu kan inget stoppa oss<3

 

Min bästa vän sen 8år tillbaka,du betyder mer än något annat för mig och det får du aldrig glömma<3

 

Tänk hur mååånga år vi känt varandra och våra föräldrar,du är som min syster och även en nära vän<3


 

Ragga, Street, HipHop whatever för grymma är vi och våran vänskap så<3<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards