Maaddeelejine

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Madde - 5 februari 2014 10:53

Hej onsdag, mitt i veckan och jag är lika trött som förra veckan men det måste vara det här

gråa tråkiga vädret och ingen sol som gör en trött alltså. Lägger mig elva varje dag,somnar

direkt, sover nästan jämt hela nätterna och ändå känner jag mig helt slut på morgonen när

alarmet ringer halv 6,jag förstår inte. Men det är äntligen onsdag, jag ska träffa finaste idag

vilket gör att jag står ut med den här dagen. Om en timme har vi lunch,Erika är hemma och

har migrän tyvärr så massa krya på dig till henne. Ser fram emot lunchen, har god mat med

mig idag Potatisgratäng och kassler mums. Om bara tiden kunde gå liite fortare men får inte

tänka på det,då går det bara ännu segare och det gäller att inte kolla på klockan vilket alltid

inte är speciellt lätt för ögonen går till det hållet omedvetet ibland. Min coach är hemma nu

för sjätte dagen i rad vilket gör att vårat möte skjutits upp gång på gång sen har jag inget att

göra tack vare det. Tur att jag har fina människor här som gör alla mina fem dagar bättre<3


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards