Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Madde - 11 februari 2014 18:38

Så typiskt att man ska lyckas gå och bli sjuk nu igen men läste någonstans att februari månad är

den månaden dom flesta blir sjuka med magsjuka och förkylning. I lördags morse vaknade jag av

nästäppa (kunde bara andas med munnen) värk i vänster öra och ont i halsen på vänster sida,jag

kände bara ett stort NEJ som skrek i huvudet inte igen! Var ganska nyligen sjuk, när det bara var

3 veckor  kvar till julafton vilket inte var jätte länge sen. Personligen tycker jag under den tiden

man är sjuk är en oerhört slöseri med tid,det finns mycket bättre saker man har för sig och även

måste göra än att ligga i sängen flera dagar i sträck. Haha vad positiv jag känner mig just nu här

i inlägget men man får vara lite negativ och små bitter när man är sjuk ;) Har redan missat mina

två favo dansträningar den här veckan,för mig känns det vääldigt surt men men det får jag väl ta

igen nästa vecka. Är iallafall på bättringsvägen så förhoppningsviss kan jag dansa på torsdag, det

är bara att hoppas. Men också att veta att mina fina vänner saknar mig gör att jag står ur och får

bita ihop tills jag blir frisk,massa kärlek till er<3 Det finns faktiskt en positiv sak under den tiden

man är sjuk,bli bortskämd med lite godis, dricka och hinna se alla sina serier man aldrig har den

tiden att se på annars så jovars jag har det väl helt okej men jag verkligen avskyr att vara så här

genomförkyld så nu lever jag på nässpray och många koppar med tee. För er som tycker om sång

och dans har jag en riktigt bra film att rekommendera, Pitch Perfect heter den vilket är en film

jag kommer se många gånger till. Nu vill jag bara bli frisk, träffa mina vänner och leva mitt liv<3


 





Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards