Maaddeelejine

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Madde - 17 februari 2014 10:15

Dom senaste tre veckorna har jag haft panik,oro,press och stress över vissa saker i livet som

känts väldigt långt bort. Frågor i mitt huvud har vart Hur ska jag ta mig ditt? Vart ska jag

vända mig? Hur ska jag göra? Vad ska jag börja med? All den här oron gör att kroppen bara

säger emot,allt bara snurrar och man mår illa utav allt. Ingen är perfekt, ingen har svaren

på allt och alla vet inte hur man löser allting vilket jag måste intala mig själv så den senaste

veckan har jag klurat, tänkt och funderat på hur jag ska ordna upp det här. Men nu, NU har

jag kommit fram och bestämt mig hur jag ska ändra på saker. Egentligen har svaren funnits

där framför mig hela tiden men jag har inte mått bra,inte vart redo och inte haft modet men

nu mår jag bra,panikångesten är i princip borta och jag är starkare än någonsin. Mina 3 mål

framöver nu är 1. skaffa egen lägenhet 2.hitta ett jobb 3. övningsköra, fixa körkortet

Det är mina tre prioriteringar just nu, tre starka tuffa saker men det är precis det här som jag

behöver. Dom här tre sakerna gör jag för Mig själv, för min Egen skull och inte för nån annan

men vill också bevisa för mig själv att jag kan fixa det här. Att flytta hemifrån,bo på min egen

hand skrämmer skiten ur mig, det förnekar jag inte. Men jag blir 26 i år,det kryper i alla mina

fingrar att fixa mitt eget, ha en egen nyckel och min egen lägenhet som bara är min,det blir en

stor stolthet. Har bott hemifrån en gång med mitt ex vilket var som att bo själv så därför är jag

helt övertygad att jag kommer klara det galant utan några som helst problem,är så peppad! :D


 

Bara tanken på att flytta till eget får mig att andas lättare :)


 

Man ska göra saker som får en själv att må bra,ta vara på livet<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards