Maaddeelejine

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Madde - 20 februari 2014 14:24








Min mamma tipsade mig om att det fanns snygga träningsskor på Zalando till ett inte allt för

dyrt pris,jag är trött på mina skor jag har och dom passar inte till allting då dom är lilla. Gick

in på sidan,har vart där inne förrut men tyckt det var alldeles för dyra priser men nu var det

ganska mycket rea och inte jätte höga priser faktiskt. Nu har jag hittat nya skor som är under

rubriken dansskor också,har letat i flera år nu efter snygga men bekväma riktiga dansskor så

dom jag hittade är adidas, vita med silver på och riktiga dansskor. Dock kostar dessa 799 men

då tänker jag så här att hellre köpa ett par dyra som faktiskt håller i flera år än att springa och

köpa nya varje år. Det låter väl klokt och vettigt? Blir att köpa dom i början av nästa månad :D

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards