Maaddeelejine

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Madde - 28 februari 2014 08:34

Den här veckan som vart har bara varit jobbig,är så lättad att den är över nu och att allting känns

bra igen och är på sin rätta plats. Trött, ledsen, nere, press, stress, obeslutsam är vad jag känt den

här veckan men det mesta är som bort blåst nu. En stor sten har ramlat ner från bröstet,nu kan jag

andas igen och idag känner jag min äntligen utvilad. Det är fredag, sista dagen i februari och nu går

vi in i mars där jag hoppas på mycket sol, fågelkvitter, glädje och kärlek. Apropå kärlek så idag har

Jag och Edvin vart tillsammans i 2månader<3 Kan vara ärlig med och säga att det har vart läskigt

att kliva in i en ny relation med en helt ny kille efter hur nertryckt jag faktiskt blivit förrut men nu

vill jag bara njuta av våran kärlek och se fram emot allting vad den kan komma att erbjuda oss :)<3


 

#loveiseverything #lifeisnothingwithoutlove #lovemakesyoufeelgood

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards