Maaddeelejine

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Madde - 12 mars 2014 16:54

Nu kan jag säga det, jag är KÄR och det har jag inte vart på minst fem år. Kändes som om jag aldrig

mer kunde eller kommer kunna bli kär igen men det gäller att hitta den det känns helt rätt med och

det har jag gjort nu. Han är underbar, snäll, omtänksam, rolig, charmig,mysig som bara den,har ett

stort varmt hjärta, hjälpsam och världens finaste person. Igår umgicks vi en stund innan dansen så

skjutsade han ditt mig och hämtade mig efteråt. Vi åkte hem till honom, han sa att han hade något

till mig och då blev jag jätte nyfiken. Då sträcker han fram en stor bukett med rosor till mig, trodde

inte mina ögon först för jag har aldrig fått blommor av en kille någonsin vilket jag berättade för han

typ första andra veckan vi sågs vilket jag inte ens trodde han tog in men det hade han visst,jag gillar

killar som kan tänka till. Han fick mig verkligen att känna mig speciell, på det sättet jag ville känna<3


 

Du är det bästa som har hänt mig, världens charmigaste mysigaste kille verkligen<3


 

Bli överraskad med rosor när man som minst anar det, bästa känslan<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards