Maaddeelejine

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Madde - 15 mars 2014 12:42

När jag satt på bussen igår på väg ner till stan mot bion började tankarna fara runt

i huvudet på mig. I flera år nu har jag känt mig dålig på grund av att jag inte fått ett

jobb på flera år och inte bor i egen lägenhet fast jag är 25år nu. Det känns som att

man får en stämpel som slö,dålig,bortskämd och att man inte kämpar på tillräckligt

men jag är inte ens i närheten av att vara den personen. Men det var där jag börja

tänka :: jag har bästa vännerna, en fantastisk familj, en underbar pojkvän, frisk och

en bra hälsa och min dans. Jag har ALLT och ALLA jag behöver i mitt liv så då kan

jag väl vara nöjd, stolt och glad över mitt liv och mig själv?Ett jobb och en lägenhet

är inte det viktigaste här i livet,det är något vi självklart behöver men har man dom

två sakerna men inga vänner, ingen familj och ingen hobby det är inget liv. Jag har

kommit fram till att jag kan inte låta jobb / lägenhet styra mitt liv,trycka ner mig själv

för det är bara saker som kommer att ordna sig men så länge man har allt det där

andra klarar man sig och man kan vara mycket mer än nöjd med sitt liv. Det är så

skönt att faktiskt äntligen kommit fram till det här att jag har inget att skämmas för,

jag är inte mindre dålig bara för att jag inte har ett jobb och inte fått en lägenhet än.

Jag är lika bra som alla andra, jag har ett väldigt bra liv och är nöjd över den jag är :)


 



 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards