Maaddeelejine

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Madde - 20 mars 2014 13:58

Vad hände? I söndags var jag ute på en lång härlig promenad i värmen och nu är det vinterland

utanför våra fönster ? Känns som om den här vintern aldrig kommer ta slut, det är tur man har

en pojkvän som kan värma en i den här kylan. Har sovit som en prinsessa under natten,sov över

hos killen min och då sover man alltid mycket bättre. Men attans vad svårt det är att vilja kliva

upp på morgonen när man bara vill ligga kvar och gosa med honom,man måste tvinga upp både

sig själv och honom hehe. Det bästa med när jag sover hos han är att bussen till stan tar bara tio

minuter och från mig tar det tjugo till tjugo fem minuter vilket jag inte har emot men vi kan ta

lite mer sovmorgon och det är inte lika mycket stress. Blir att sova hos honom ikväll också, men

först blir det dansträning ikväll sen hämtar han mig vilket är en härlig annorlunda känsla som

jag absolut kan vänja mig vid. Kär? Oja, han gör mig knäsvag och pirrig i hela kroppen när han

bara tittar på mig med sina fina ögon. Han är värd rädslan att ge sig in att bli kär igen,så värd<3


 

Madde <3 Edvin



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards