Maaddeelejine

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Madde - 26 mars 2014 11:09

En väldigt trött tjej här idag,fick inte mycket sömn under natten och det här trååkiga

vädret gör en inte piggare heller. Min pojkvän har äntligen kommit hem från spanien

men blivit jätte förkyld från airconditionen på planet hem vilket har resulterat i en hel

natt med snarkningar på grund av täppt näsa vilket slutade med noll sömn för min del

haha men så där kan det vara ibland. Vaknade halv fyra av att mobilen pepp att nu så

måste du ladda mobilen fast jag hade 90 procent batteri vid elva när vi somnade. Aaah

vilken natt hehe men det var så värt det,jag fick finally vara i min älsklings famn igen :)

Klockan är tjugo över elva,jag är super hungrig och vill egentligen bara hem. Men blir

iallafall att sticka en halvtimme tidigare,känner inte för att vara här idag efter mitt det

där jätte dåliga mötet igår om praktik/jobb. Säg ingenting som du inte kan lova, det är

bara onödigt! Gräva ner sig är det sista man ska göra,jag var rejält ledsen igår men nu

när jag fått tänka igenom det,fått pratat igenom med andra vad han sa och fått mig en

slags bekräftelse att det han sa var bara absurt helt enkelt & att jag tänker helt rätt här.

Jag måste tänka på mig själv,sträva efter mitt mål och stå för den jag är som person<3

Har precis sökt ett jobb,bara att hålla tummarna annars är det bara att söka ännu mer.

Har ganska mycket i huvudet nu men försöker att placera dom på rätt plats & försöka

att inte låta dom ta över ens välmående. Jag ser fortfarande ljust på livet, jag verkligen

kämpar på och ser fram emot vad framtiden har mig att erbjuda varje nya dag som är.

Ikväll blir det nog Grey´s Anatomy & godis, det är ändå lill lördag idag så då får man ;)


 

Ge aldrig någonsin upp,hur tufft livet må vara så tro bara på

dig själv så kommer du komma längre än många andra :)<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards