Maaddeelejine

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Madde - 27 mars 2014 11:05

En sovmorgon på två timmar var exakt vad min kropp och hjärna behövde, igår var

jag som en zombie och allting gick bara fel samtidigt som jag försökte hålla humöret

uppe. Kände mig som en ny människa imorse när klockan ringde på halv åtta, allting

som kändes blaha igår är som bortspolat idag. Solen är här igen,de gör väldigt mycket

att det är ljust ute,man blir pigg och energisk. Som rubriken säger hurra fyller moster

min år idag,hann bara ge henne en födelsedags kram imorse men det blir att fira hon

lite senare idag när alla kommit hem. Har köpt ett jätte fint armband som har ett litet

hjärta på med en liten diamant och på sidan står det love. Köpte en liten hjärtformad

skål där jag la armbandet i, tror hon kommer bli super glad över det. Jag och moster

har alltid stått varandra nära, hon tog hand om mig ganska mycket när jag var liten

och satt barnvakt när mamma skulle jobba. Men dom senaste åren har vi fått en helt

annan relation mellan oss, en mer vuxen och mogen kontakt. Hon har vart en riktigt

stor förebild för mig,min idol och klippa många gånger. Hon är en av dom starkaste

människorna jag vet och jag har alltid sett upp till henne, moster jag älskar dig :) <3


 

Hurra Hurra på din födelsedag, utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till <3




Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards