Maaddeelejine

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Madde - 7 april 2014 16:15

Fy i helvete vad jag är trött idag,blev alldeles för sent igår halv ett och sen upp halv

sex nej det var inte kul men jag får skylla mig själv. Det tog väl en timme att somna,

det var varmt och jag rulla runt från höger sida till väster sida hela natten haha blev

ganska trött på mig själv. När klockan ringde halv 6 skrek min hjärna ett stort NEJ!

Huvudet var tungt,ögonen ville inte öppnas och jag kände mig borta men envis som

jag är tog jag mig i kragen och gick upp även om det längst in djupt där inne hade en

tanke att strunta i den här dagen men nej då skulle jag få dåligt samvete. Fast fick ju

dock ett mejl från min coach att hon forfarande är sjuk och vet inte när hon är tebax

suuuck!! Blev gymmet idag också men värken från min whiplers skada som jag både

somna och vaknade med värk imorse var jag osäker om jag skulle orka träna nu med

den här hemska värken. Det var trögt i början,det gjorde ont och dunkade,jag tänkte

först strunta i cross trainern men nej det är min favo. Testade först om det funka,det

gjorde ganska ont dom första tre minuterna men sen skrek jag i huvudet att din jävel

till värk 24/7 ska inte få ta över det jag älskar mest och det hjälpte. Körde faktiskt en

kvart och efteråt släppte värken i pannan och tinningarna som suttit i nu i tre dagar,

jag ville bara gråta av glädje för den här värken är som migrän fast 300ggr värre och

det är inge kul,särskilt inte när man har sina ondaste dagar man bara ligger i sängen.

Ikväll är det dansträning,längtar riktigt mycket nu när vi äntligen har börjat på en ny

dans som jag verkligen älskar och känner mig säker på ;) Nu blir det att kika Dr Phil.


 

#jagimorse #sömn #måndag #gäsp #baraattgåupp

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards