Maaddeelejine

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Madde - 16 april 2014 09:39

Solen skiner ute, sovit som en kung under natten och känner i bröstet att det är

mycket lättare att andas nu. När allting ser svart ut, när man hamnar i en slags

labyrint och man hittar inte ut då är det skönt med en riktig vän som hjälper en

att lysa upp vägen och man hittar hem igen<3 Det har vart alldeles för mycke nu

på en och samma gång under en liten tid,paniken tog över som om man hade en

demon inom sig och man blev verkligen osams med sig själv.Tankarna blir starka

och man kommer till en punkt där man börjar tro mer på dom än sig själv vilket

är läskigt,att tappa kontrollen. När man är där nere går det inte längre att vara

stark på egen hand,man behöver helt enkelt sina vänner och det vämer något så

fint i hjärtat och i kroppen att jag har mina bästa vänner. Bara ett glatt hej,lite

peppande ord,någon som VILL lyssna och TAR sin tid för bara mig det betyder så

mycket mer än något annat. Dom som inte har någon eller några nära vänner en

eller flera bästa vänner tycker jag synd om för vi alla behöver någon det bara är

så för det är sina vänner som ska lyfta en när man är nere. Om jag hade en hel

miljon skulle jag bjuda mina tre fina på en häärlig sol semester för att verkligen

visa min tacksamhet så skulle jag men just nu kan jag inte mer än säga TACK<3

Till något helt annat, snaart är det påsk och jag har bara imorgon fram till lunch

kvar sen får jag också långledigt. Har inga planer direkt än men på fredag ska vi

hem till mormor och morfar på påsklunch, kommer bli mysigt. Men mina kusiner

som flyttat till GBG kommer inte vara där, önskar  dom verkligen kunde komma

Hoppas på fint väder hela påsken med sol och värme,det skulle vi allt behöva nu<3


 


#easter #påsk #snartledig #sol #värme #friendship #bästavänner #behappyandsmile #thislife

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards