Maaddeelejine

Direktlänk till inlägg 22 april 2014

I hide behind my smile

Av Madde - 22 april 2014 10:32

Är ganska förvånad över att min hjärna inte har exploderat än efter dom här senaste

fyra veckorna, specielt dom sista två veckorna. Mina tankar går på högvarv dagarna

långa hela tiden men jag måste lära mig att coola ner, inte tro på varenda tanke som

pluppar upp och inte stressa upp mig i onödan. Dom tankar som finns nu är " vill bara

skaffa lägenhet NU, "kommer jag någonsin hitta en bra kille, "finns det verkligen nått

jobb över till mig, " hur ska jag göra för att tycka om mig själv igen, "jag saknar mina

vänner, " när ska mitt liv få starta på riktigt" det är vad som springer runt så det

är inte konstigt att man blir trött på sig själv dagligen. Hjärnan säger en sak , hjärtat

säger en annan sak men jag har alltid, always följt min magkänsla för den har aldrig

svikit mig en ända gång både på gott och ont. Det jag saknar meest i hela världen och

i mitt liv är en pojkvän, då skulle livet vara myckéet roligare. Har aldrig känt så här

starkt hur jag verkligen vill dela mitt liv med någon. Alla säger till mig att det finns

en för alla,men hur vet man det? Dom som aldrig haft någon eller inte har någon nu

är det något dom valt själva eller är det meningen för dom? Jag hoppas innerligt att

det iallafall finns någon kvar där ute till mig meen jag vågar inte hoppas för mycket

heller, jag klarar inte av fler bakslag och besvikelser. Det som tynger mina axlar det

har jag borstat av mig, nästan iallafall och för att jag ska orka med mina vardagar i

livet varje dag måste jag börja med att ta en dag i daget, ta dagarna som dom är och

kommer så antagligen löser sig allting av sig själv på ett eller annat sätt. Jag må lee,

skratta och stå på benen igen men det betyder inte att jag är glad, stark eller att allt

är bra igen men jag försöker iallafall och mer än så kan jag inte göra,bara att kämpa :)


 

It´s time to be happy againg,i can´t go on like this anymore, it

hurts to much and i don´t have that strenght. This is MY life :)


#life #ichoosetobehappy #believeinyourself #behappy #smile #fightwithyourself #nevergiveup



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 2 december 2020 13:47


Jag älskar julen. Allt som har med julen att göra. Julmusik, julfilmer,  julpyssla, julpynta här hemma, stämningen av julmys❤. Det här är första året första gången i mitt liv som julkänslan inte är där vilket beror på många olika faktore...

Av Madde - 1 december 2020 23:19


Sista månaden på det här året,vilket år det varit. Det kan ni nog  alla hålla med om. När man tänker tillbaka till den här dagen fast förra året kunde man aldrig föreställa sig vad vi hade att vänta på men lika bra var väl det. Mina förhoppning...

Av Madde - 2 augusti 2020 17:20


Kan man komma över ett trauma som man varit med om sen ung ålder? Det är en fråga jag ställer till mig själv varje dag,ibland flera gånger och blir samma svar varje gång - jag vet inte. Det kanske handlar om hur du är som människa,hur du hanter...

Av Madde - 31 juli 2020 22:55


Varför glömmer vi alltid hur bra man har det? Särskilt vi som bor i sverige. Det är hemskt hur andra länder är fattiga,där det ständigt är krig,alla dom här flyktinglägren. Dom är många. Många länder som skulle byta mot vårt liv in a heartbeat....

Av Madde - 29 juli 2020 20:47


Jag har väl en slags hat-kärlek till livet lika mycket i jämföring som att allt går både upp och ner. Livet består av många aspekter i livet vi alla ska gå igenom på gott och ont. Man ska vara barn,kanske gå igenom en skilsmässa där vi ska best...

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards