Maaddeelejine

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Madde - 23 april 2014 10:11

Ibland behöver man höra från andra med mer livserfarenheter när det kommer till kärlek,

förhållande och killar för att inse att jag verkligen inte gjort något fel. Dom här personerna

är några år äldre än mig,jag berättade min story och dom bara skakade på huvudet, sa hur

fel dom gjort och inte jag. Det var skönt, en lättnad och höra att det jag tänker, tycker och

känner höll dom med till hundra procent. En stor sten föll från bröstet,en röst inom mig sa

men då är jag inte knäpp,då är jag inte helt fel ute och jag är inte konstig. När alla killar gör

likadant mot mig en efter en klart som fan man inte vet annat,då tror man att det verkligen

är helt normalt det dom gör,säger,beteer sig och behandlar mig men egentligen så handlar

det bara om att jag haft en satans otur för många gånger. Men samtidigt är det just det här

som skapat mig, format mig och gjort mig till den jag är idag och därför kan jag inte ångra

mig att jag träffade dom här killarna som dock förstörde mig men det har gjort att jag har

lärt mig vad jag verkligen vill ha,vad jag är ute efter och hur mycke mer som jag förtjänar.

Den här gången,nästa gång jag får kontakt med en kille då vet jag exakt hur jag ska göra för

att det ska bli rätt,nu har jag koll på läget och vet exakt hur jag vill ha det sen kan det ju så

klart gå snett eller inte bli som man hoppades men jag tänker iallafall inte låta mig bli mer

sårad, nertryckt & få mitt hjärta krossat för den här gången ska det bli rätt en gång för alla.

Det får inte gå föör fort den här gången, jag vill lära känna killen, vi behöver inte bli ett par

efter en månad och slänga in oss i något som bara kommer bli pannkaka för att vi inte hade

tålamod eller något. Det man verkligen vill ha,det är värt väntan för att det ska bli helt rätt :)

 

 

 

 

 

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards