Maaddeelejine

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Madde - 25 april 2014 11:10

Sovmorgon och halvdag, kan en fredag börja bättre ? nej :) När kroppen är slut på energi

och huvudet känns tungt då uppskattar man några timmar mer sömn när man behöver

det som mest. Tror jag däckade direkt igår när jag gick till sängs, fick 2 hela timmar mer

att sova, hade tid hos sjukgymnasten klockan tio och åkte diirekt ditt hemifrån. Äntligen

äntligen börjat fått hjälp med min whiplers skada som blivit mycket värre dom senaste 3

åren med smärta. Har världens BÄSTA sjukgymnast, Pernilla på Oxbackens Vårdcentral

så ni som bor i Västerås och behöver en bra sjukgymnast rekommenderar jag henne. Har

fått några inte allt för krångliga svåra övningar att göra som faktiskt känns bra att göra.

Oh fick också massage där hon tryckte precis på dom ställen där jag har som mest ont och

dom musklerna som behövdes dras ut. Efter hon hade tryckt åkte axlarna ner direkt, som

att gå på moln och jag kunde andas mycket lättare. Hon tyckte att jag skulle prova på att

få akupunktur vilket jag gjort förrut när jag var mindre men för andra skäl,det är tur att

man inte är rädd för nålar,vi får se om det hjälper bara för stunden eller i längden men de

ska bli intressant, fortsättning fööljer. Tog en promenad från vårdcentralen till ama, solen

lyser och värmer men det är fortfarande kalla vindar tyvärr men tror det vänder kaanske

till helgen. Blir ingen lång dag här för mig,kom till elva och om en halvtimme har vi lunch

sen vid ett har vi vårat fredagsmöte och därefter blir det GYMMET! Nu när foten slipper den

där åtsittande tejpen och smärtan kan jag äntligen sätta igång på riktigt RIKTIGT att träna.

Är inte ett dugg jävla nöjd med min mage överhuvudtaget nu,under dom hä veckorna som

jag mått dåligt har jag dock ätit dåligt med mat men ätit en eller fem gånger för mycket av

godis påsarna jag köpt nej fy nu blir det hårdträning och godis BARA på helgerna,har klarat

mig hela den här veckan och bara det känns toppen. Ikväll,det är som vanligt no plans men

har laddat ner några filmer,har man iallafall något att göra :) Nej lunch, är vrål huungrig.


 


#fredag #weekend #breathout #relax #chillin #friday #havefun #enjoy #smile



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards