Maaddeelejine

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Madde - 28 april 2014 10:49

Sitter här med största leendet på läpparna och tänker tillbaka på allt roligt som hände under helgen.

Det känns som jag nästan drömt att det hände,att det är för bra för att vara sant men det hände :D

I fredags blev det utgång med tjejerna,Emelie och Emma,vi gick till gammla pluto som nu istället är

en helt ny krog som heter Publik. Den levererade faktiskt, skit bra musik, en hel natt på dansgolvet,

en utekväll med tjejerna och vilket drag det var. Från mig får den 5 av 5 helt klart,ditt ska jag flera

gånger och dansa whop whop. I lördags drog jag ut min kära gammla klasskamrat från gymnasiet för

tyckte det var på tiden att umgås och göra något roligt. Själva tanken var att vi två skulle gå till nån

pub och bara en trevlig kväll några timmar men helt oväntat blev kvällen så mycket bättre. Först gick

vi till Pitchers,satt där i ungefär två timmar och hade det super trevligt verkligen men ju senare som

det blev kom mer folk och ljudnivån blev att skrika till varandra,vi gick vidare. Ingen av oss har vart

på varken Hatten och Cirkus då är det bara ett måste att testa på men nej det var inte min typ utav

pub alls,för det första var båda ställena väldigt små och för det andra var det för mycket folk och då

måste man bara trängas med alla nej noot my thing. Medans vi var på väg någonstans hörde jag nån

som ropade mitt namn,då var det min barndomsvän/ bästa vän Mika som gick förbi oss och jag blev

överlycklig att se honom,han undrade vart vi var på väg och att vi kunde hänga på han till Bill & Bob

där även min andra barndomsvän/bästa vän Tommy var. Vi hängde självklart på,vi blev väl en sådär

tio pers där inne,Tommys reaktion av glädje när han såg mig är oslagbar,han bara slängde sig i min

famn och satte mig i hans knä haha gullunge<3 Klockan slog två,dom stängde och vi gick vidare mot

Pitchers igen där jag träffade på flera underbara vänner och gänget växte. Vilken natt det blev, har

skrattat så det kliade i hela halsen,värk i käkarna och träningsvärk i magen dagen efter haha då kan

man lugnt säga att det blev en lyckad kväll med fantastiska människor. Under den här kvällen/natten

träffade jag på många fina vänner,att se gur glada dom faktiskt blev av att se mig att dom knaappt

ville släppa mig när dom kramade mig fick mig och inse hur omtyckt och älskad jag faktiskt  är utav

alla och hur många vänner jag faktiskt har. Sabine sa,men hallå känner du alla i den här stan eller??

Nej men väldigt många,har alltid haft stor vänskapskrets och jag har världens finaste vänner ju<3<3

Jag är hel nöjd med min helg,fast Sara DU FATTADES<3 Tack alla inblandade,ni gjorde min helg bäst.

På bara två dagar har mitt liv vänt, det känns som om allt håller på att ordna till sig med allting nu :)


 

Emelie och Jag på Publik :D


 

Min outfit i lördags,kan faktiskt säga att jag kände mig ganska fin den kvällen :)



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards