Maaddeelejine

Alla inlägg under april 2014

Av Madde - 1 april 2014 16:16

1 April, ny månad, nya tag och nya utmaningar. Den här dagen har jag känt mig

extremt ARG, ledsen och frustrerad på mig själv, situationen och livet men sen

gick jag in på dagens horoskop. Inte ett enda ord var fel om mig,allting stämde

och alla känslor jag känner var på pricken rätt. Det gav mig en kick,någon slags

känsla att det är okej att jag sörjer och är ledsen men jag tänker jävlar mig då

inte ge vika att någon annan till idiot ska förstöra allt jag byggt upp med tårar,

svaga stunder, skratt, glädje och envishet. Har jag kommit så här långt tänker

jag banne mig inte ge upp nu,medans en dörr stängs öppnas en annan som man

brukar säga och det tror jag strongt på. Så här står det på mitt horoskop idag: :


Dagshoroskop - tisdag 1 april Vågen


Du har uppnått så mycket men har aldrig varit mindre nöjd. Om du tror att du kan

gå vidare genom att vara envis och tvinga fram saker, riskerar du inte bara tidigare

framgångar utan även din hälsa. Kliv tillbaka ett steg och försök att slappna av.Bara

ge dig tid att lugna ner dig så kommer du upptäcka att det som verka vara ett stort

oöverstigligt problem lätt kan lösas när du inte är så inställd på att köra fram som en

ångvält.



Veckohoroskop - vecka 14


Du är ihärdig och stark och bevisar i varje situation att du är oslagbar. Utnyttja denna period med

hög energi men behåll även ett visst lugn! Var återhållsam när det behövs och överdriv inte, och se

till att inte tappa kontrollen på ett sätt som kan vara sårande för dem som verkligen bryr sig om dig.

Det behöver inte bli så, använd din energi på ett positivt sätt & motionera för att bli av med stress &

spänningar.


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards