Maaddeelejine

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Madde - 8 maj 2014 16:00

Mina ben är totalt slut,dom skakar för att jag gått himla mycket idag men det är bra :D Dagen blev

bättre än vad trodde på många sätt men det vart sen lunch,nu däremot är jag proppmätt ! Ikväll är

det absolut sista dansträningen för den här terminen,det känns skit jobbigt för sen börjar den inte

förrän i slutet av augusti :O :( Det är tur att man har gymmet men det är inte samma sak, hoppas

det går fort samtidigt som jag hoppas sommaren går sakta och är här läänge<3 Ska iallafall njuuta

av sista gången och här kommer lite bilder från dansen under dom två terminerna som har vartit :)


 


Dansuppvisningen dec- 2013 Grease

 


Jag, Malin och Sara <3 We against the world

 

Den här bilden bjuder jag på,jag gillar den här oseriösa bilden på något sätt x)<3



 


Dansen är mitt allt, mitt liv, utan dig skulle inte livet vara lika roligt <3

 


Mattias var bara tvungen och visa att han också nämligen är en man med hår på bröstet haha toker :D

M  


Ni är underbara,får en alltid att skratta och lysa upp när man egentligen kan som allra minst<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards