Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Madde - 11 maj 2014 20:04

Tre helger i rad nu har jag vart ute med min tjejkompis Sabine,ingen av oss dricker men ändå är

vi lika sociala och pratglada av oss. Dom här helgerna har alla killar jag spanat in,tyckt vart fina

och velat prata med har blivit intresserade av min tjejkompis. Mig titta dom inte ens på, knappt

ett hej fick jag, inte ett dugg intresserade av mig utan varje kille ville prata med henne, vilja lära

känna henne och träffa henne. Vad gör jag för fel? Är jag verkligen så ful,tråkig och ointressant ?

Tydligen. Fine att det kan hända ibland men TRE helger i rad,snacka om att mitt självförtroende

åkt rakt ner i botten,nej det är verkligen inte meningen att det finns någon för mig så det där med

killar, förhållanden och kärlek Jag.Ger.Upp Nu känns det inte ens roligt att gå ut,ta ögonkontakt

med killar kommer jag inte ens kunna göra, känner mig så osäker på mig själv nu, tar aldrig slut ..

 

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards