Maaddeelejine

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Madde - 12 maj 2014 18:26

Kommer på absolut ingenting att skriva om och har inget speciellt att skriva om heller. 

Är super trött verkligen, nu för en sådär tusende gången har jag tagit tag i gymmandet

och fasiken om något kommer ivägen igen då blir jag putt! Det kändes iallafall bra med

att träna, vara igång och känna hur pulsen slog fort. På vägen hem efter att jag hoppat

av bussen bara dör mina hörlurar PANIK,aldrig att jag åker bussen imorgon bittit helt

utan musik i öronen NONO,för mig vänds min värld upp och ner när mina hörlurar går

sönder hahahha. Fick skjust till erikslund där jag köpte ett par sprillans nya,nu kan jag

andas ut. Själva plupparna i öronen var inge bra, tur att smarta jag sparat alla pluppar

under åren man fått med när man köpt lurar och kan matcha andra med just dom här ;)

En annan panik är att dansen är öveer nu för den här terminen, alltså ingen dans ikväll

och det känns HEMSKT tråkigt,orka vänta till augusti liksom men ibland har man inget

val. Nu måste jag laga mat till imorgon innan jag blir alldeles för trött som jag blev igår

och fick ställa mig imorse med det istället vilket inte var en höjdare. Ha en bra kväll <3

 

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards