Maaddeelejine

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Madde - 13 maj 2014 10:52

Nu när dansen inte är igång blir veckorna mycket tråkigare,särskilt i det här vädret när

man helst av allt bara vill ut på en powerwalk eller springa i spåret. Vill helst av allt att

det ska vara sol och varmt när jag ska ut,då är det som bäst ;) Dom sa iallafall på vädret

imorse att antagligen på torsdag kommer solen fram,jag hoppas dom har rätt annars så

blir jag ledsen! Känner verkligen hur tröttare man blir för varje dag, man vill bara ligga

kvar i sängen och vakna när bättre väder kommit hit hehe. Efter jag slutat idag runt två

tiden ska jag ner på stan och träffa min fina vän Martin, han ville ses igår men jag missa

hans sms och såg det inte förrän jag satt på bussen hem ifrån gymmet. Som tur var så är

han ledig även idag,de är inte så ofta vi kan matcha ihop en dag vi båda kan nu för tiden.

Apropå något helt annat,fick samtal i fredags tror jag det var? att jag kom in på den här

bearbetningskursen i matte för att sen plugga upp Matte A,det var som en sten föll från

min bröst,har gått runt och tänkt på det länge om det skulle bli något. Kursen börjar nu

i augusti någon gång och håller på i ett och ett halvt år,bättre än ingenting och äntligen

något VETTIGT att göra. Jobb verkar totalt omöjligt att få,jag får bara nej nej och någon

annan fått tjänsten,suck! Men det är bara att leta och söka vidare,måste ju finnas något

jobb över till mig? vi får väl se med tiden. Strax lunch,magen kurrar,have a good day :D

 

 

 

#thuseday #tired #justbewhoyouare #likeautumnagain #givemesummer 

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards