Maaddeelejine

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Madde - 15 maj 2014 09:58

Gårdagen kändes väldigt lång för mig,hade ont i huvudet hela dagen och kvällen som gjorde

att jag mådde illa också. Frös gjorde jag hela tiden,spännde mig och försökte attbli varm men

det gjorde bara huvudvärken sämre. Kände igår kväll att jag beehöver mer sömn för att orka

med idag, därför tog jag sovmorgon med en timme och gick upp halv 7 idag istället för halv 6

och det gjorde väldigt mycket. Huvudvärken var borta,kände mig utvilad och mer människa

än vad jag gjort på hela veckan så idag mår jag bra. Jag är inte den som brukar komma sådär

försent men jag är alltid här i tid annars sen kände jag för min hälsa och mig själv att kroppen

behöver lite extra mer sömn och jag kom en halvtimme försent men det var de fan värt sen är

min coach ledig både idag och imorgon så vad gör en halvtimme då,ingenting :) Efter lunch så

blir det att gymma med Anna och Ida,ska bli jädra skönt att få röra på sig. Fredag imorgon,ska

bli skönt med helg,sovmorgon och vara med vänner. Har troligtvis planer för hela helgen :) <3


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards